»V izbranih umetniških stvaritvah navidezne resničnosti spoznavamo, kaj so ustvarili s pomočjo tehnologije, kako obravnavajo prostor in interaktivnost, kako plastijo posamezne elemente in jih umeščajo v okolja, do kod jih in nas prevzamejo širine in globine zamišljenih ambientov in koliko nanje lahko vplivamo in v njih počnemo.«
»Mogoče vprašanje virtualnosti danes ni več, kako uspešne so tehnologije v posnemanju naše resničnosti in kakšna je njihova tehnična zmogljivost v ustvarjanju prepričljivih simulacij.«
»Poslanstvo celotne mreže RUK vidim predvsem v gradnji treh interdisciplinarnih umetniških laboratorijev: Ddtab, Pinalab in Kibla2Lab, tako v tehničnem in tehnološkem opremljanju kot tudi v znanjih in prenosom znanj.«
»No, takšnega kuratorja, ki bi vse združeval v eni osebi, ne poznam, zato sem zagovornik skupinskega kuriranja, kjer se z različnimi pristopi in vedenji odzivamo na nabor in selekcijo, pogojeno z večplastno problematiko produciranja in postproduciranja sodobnih umetniških del.«
»Da v III. svetovni vojni ni prostora za umetnost in lastno mnenje, je pretveza za prepričane in sprijaznjene, za umaknjene in nezadostne, za vdane in speštane, ki jim na Kiblixu od vsega začetka, leta 2022 odpiramo kanale uresničenih prihodnosti.«
»Že od ustanovitve Kible v letu 1996 smo odprtokodne sisteme in tehnologijo 'osmišljali' z znanstvenimi raziskavami in dognanji, ne samo na področju naravoslovja, ampak tudi oziroma zlasti družboslovja in humanistike.«
»v času unifikacije medijev, zapiranja distribucijskih kanalov svetovnega spleta, deplatformiranja, odstranjevanja, prepovedi in cenzur, omejevanja in izločevanja, prebujanja in prebujenja zdi 'dobro jutro' kot kletvica. Ali vsaj poziv na pregon.«
»Letos, v času globalne virtualizacije prebivalstva in selitve domala vseh dejavnosti na splet /.../ poudarjamo vpliv primarno tehnoloških okolij na naše življenje in delovanje, na družbo in številne podsisteme, od dela do gospodarstva.«
»Na eni strani se namreč soočamo z neizprosno ambicijo industrije po razvoju prepričljivih tehnologij, ki oblikujejo virtualno tako, da to v celoti prevzema, nadzira in podreja fizično, medtem ko na drugi strani nenehno blažimo nekompatibilnost tehnologije z našo materialno realnostjo.«
»Seveda obstaja tudi v umetnosti. Verjetno še najbolj nazorno, ko se v ogledalu zagledajo različne zgodovinske osebnosti in mitske podobe, ki sta jih polni literarna in likovna zgodovina, najdemo jih lahko celo v glasbi.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju